Drukpa Künli imája

2011.12.29. 12:56

Mesterem, Lhadzse Szönam Rincsen,
együttérzéssel tekints rám!

Előző érdemeim által elnyertem ezt az értékes emberi testet,
láma, mindig emlékezz rám!

Aggódás nélkül alakítom minden cselekedetemet a nirvánához vezető úttá,
láma, gondoskodj rólam!

Munka és fizetség nélkül rendelkezésemre áll minden szükséges,
láma, óvj engem!

Kényelmes helyen lakom, habár nem dolgozom a földeken,
láma, maradj velem!

Lakhelyem mindig otthonomnak tekintem anélkül, hogy ragaszkodnék hozzá,
láma, védj meg engem!

A lámát saját tudatomnak tekintem, másoktól nem függök,
láma, maradj érthető nekem!

Hagyom az eseményeket a maguk útját járni, világi céloktól mentes vagyok,
láma, ügyelj rám!

Nem ingat meg semmilyen vita, mentes vagyok minden meggyőződéstől,
láma, maradj velem!

Túl a tárgyakon való elmélkedésen, háborítatlanul,
láma, légy mellettem!

Késlekedés nélkül, természetesen viselkedem, képmutatástól és önbecsapástól mentesen,
láma, vezess engem!

A célt már indulás előtt elértem, ezért minden remény és félelem elkerül,
láma, enyém a védelem!

Megértettem a fogadalom lényegét, s a szigorú fegyelem kelepcéjét elkerültem,
láma, tarts meg tekintetedben!

Elültettem vágyaim beteljesülésének magvait, nem kell döntéseket hoznom,
láma, áldj meg engem!

Tanítom a nyitott, fiatal lányokat is, anyjukkal nem vitázom,
láma, bennem élj!

Nem várom meg barátnőim hervadását, sajnálkozás és gyász nélkül hagyom őket el,
láma, tekints rám!

Inasom és kincstárnokom mindig magam vagyok, szolgáktól nem függök,
láma, légy mellettem!

Inkább szerényen, rang nélkül élek, elkerülöm a nyolc világi gond markában vergődő lámák büszkeségét,
láma, ments meg engem!

Bármi is adódik, boldogan teszem, bármi is hagy el, boldogan engedem,
láma, tekints rám együttérzéssel!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr813504077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása