Egyszer régen a Sakák legyőzője a Himatunga felé indult és Huna-Föld (a Hun dinasztia földje, Nyugat-Tibet) közepén a hatalmas király egy különleges férfit pillantott meg, aki a hegyen élt. A férfi arcbőre aranyszínű, ruhája hófehér volt.

A király megkérdezte:
- Ki vagy te uram?
- Tudnod kellene, hogy én vagyok Isha Putra, az Isten Fia. -, válaszolta amaz boldogan, - és szűztől születettnek mondanak. Én vagyok a vallás hirdetője a Mleccha-knak (hitetlenek), hogy szigorúan tartsák be az Abszolút Igazság törvényeit.

A király megkérdezte:
- Mik ezek a vallási elvek?

A kérdés hallatán Salivahara, Isha(Isten) Putra(fia) azt mondta:
- Ó király, ha az Igazság feledésbe merül, én, a Masiha (messiás), a próféta, jövök el a romlott az emberek közé, hol nincsenek szabályok és előírások. Úgy találtam, hogy a vallástalan életmód a barbárok közöt Mleccha-Desha-ban (Hitetlenek Földje) aggasztóan terjed, ezért felvettem a próféta alakját.
Halld, Ó király, a vallási elveket miket megalapoztam a mlecchak (hitetlenek) között:

Az élőlény a Földön jó és a rossz szennyeződéseknek van kitéve.
A megfelelő magatartás és intelligencia eléréséhez az elmét kell megtisztítani.
A szent dalok odaadó éneklése és a japa (mantrázás) által az ember a legmagasabb tisztaságot érheti el.

Ahogy a Nap minden anyagi elemet magába vonz minden irányból, úgy vonzza magához minden irányból az Úr az élőlényeket a szívük által. Ezért hát, a szabályokat követve, mindig igaz szavakat szólva, lelki harmóniában és a meditáció gyakorlásával, ó Manu (indiai mítikus király, a Föld első királya) leszármazottja, így imádja az ember az Urat.

A Legfelsőbb Úr örökké tiszta és különleges formájával beköltözött a szívembe, Ó Föld bolygó védelmezője, Így tanítottam a hitetleneket, saját (ősi) vallásukhoz igazodva, és emiatt neveztek el "Isa Masiha"-nak (Jézus a Messiás).

A bejegyzés trackback címe:

https://kulcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr503504093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása